Säännöt ja salimaksut

• 3 kuukautta – 75 €
  • 6 kuukautta – 140 €
  • 12 kuukautta – 230 €
  • Alle 18-vuotiaat ilmaiseksi (avaimen lunastamisen jälkeen).

Käyntikertaperustainen maksu

• 4 € / käyntikerta (ladataan maksetun summan mukaisesti avaimelle/salikortille)
  • Ensikertalaiset: kysy tutustumiskäyntiä, yhteystiedot alla.

Maksut tilisiirrolla. Vaihtoehtoisesti voi maksaa myös Smartum-, Edenred- ja Epassi-sovellusten kautta. Huom. ota tällöin yhteyttä Janneen tai Joeliin! Sovellusten kautta tulleissa tilityksissä ei näy maksajan nimeä, joten salikorttien päivitystä ei voida tämän tiedon puutteen takia tehdä.

Seuran tilinumero FI83 5290 0240 2751 54 (OP-pankki). Maksun saaja -kenttään "Keljon Viesti ry".

Huom. vanhoista magneettijuovallisista salikorteista (= "kulkurikortti") siirrytään vähitellen RFID-tekniikkaa hyödyntäviin tageihin. RFID-tageille on oma lukijalaitteensa voimailusalin ulko-oven vieressä, ulkoa katsottuna oikealla. Pidemmällä aikavälillä vanhoista salikorteista luovutaan, mutta ne toimivat vielä toistaiseksi. Tässä vaiheessa uuden RFID-tagin voi saada käyttöönsä ilman erillistä maksua, kun on maksanut kuluvan vuoden jäsenmaksun.

Yhteydenotot salimaksuihin ja avaimiin liittyen, myös tutustumiskäynnit (mieluiten WhatsApp/tekstiviesti):

• Janne Riekkinen +358 50 4621314
  • Joel Permikangas +358 50 5292020

Avaimia  tehdään maanantaisin klo 18-18.30 Valorinteellä yläkerran toimistolla, tai  muulloin sopimuksen mukaan - joka tapauksessa ota mieluiten yhteyttä ennakkoon! Avaimen lunastamisen jälkeen alle 18-vuotiaat voivat harjoitella voimailusalilla maksutta (ikä todistettava pyydettäessä).

Salikortti/avain on henkilökohtainen ja sen väärinkäyttö, kuten toiselle lainaaminen on ehdottomasti kielletty. Tällaisissa tapauksissa salikortti/avain mitätöidään ja jäsenyys katkaistaan. Salikortit/avaimet voidaan tarkastaa tarvittaessa.

Salimaksut maksettava aina ennen kuun viimeistä päivää (mieluiten hyvissä ajoin), jotta salikortti/avain toimisi keskeytyksettä. Lisätietoa salikorttien/avainten toiminnasta ja päivittäisestä alla.

• tästä voit tulostaa, täyttää ja allekirjoittaa voimailusalin avainkortin käyttösopimuksen. Toimita allekirjoitettu sopimus salikorteista vastaaville henkilöille (yhteystiedot yllä). Tulostettuja sopimuspohjia löytyy myös voimailusalilta.